Veel gestelde vragen
Algemene vragen
-
Hoe wordt er omgegaan met mijn persoonsgegevens?
Uw persoonsgegevens zullen worden gebruikt voor het behandelen van de bestelling. Uiteraard zullen uw gegevens niet worden vrijgegeven aan derden.
-
Waar vind ik jullie bedrijfsgegevens?
-
Hoe kan ik jullie bereiken?
Levering
-
Wat zijn de levertijden van jullie producten?
Bij onze producten staat een vrachtwagen die een indicatie van de levertijd geeft.
Levering binnen 48 uur.
Levertijd van 3 tot 6 dagen.
Levertijd van 7 tot 30 dagen.
Levertijd onbekend.
Als u meerdere producten besteld zullen over het algemeen alle producten in één keer verzonden worden. Hierdoor wordt de levertijd van uw bestelling dus bepaald door het product met de langste levertijd.
Als u een bestelling geplaatst en betaald heeft zal op de statuspagina van uw bestelling een leverindicatie worden gegeven. Het kan zijn dat wij de bestelling hebben verdeeld in meerdere leveringen.
-
Mijn bestelling is niet correct geleverd, wat nu?
Indien u goederen heeft ontvangen die u niet heeft besteld, dan bent u, volgens onze algemene voorwaarden, verplicht om deze na melding terug te sturen naar ons
retouradres. Graag hierbij een kopie van de pakbon meesturen. De kosten voor terugzending zijn in dit geval voor Studie Bijdehand. Deze kosten kunnen gedeclareerd worden door contact met ons op te nemen via het
contactformulier. Dit graag doen onder vermelding van het ordernummer en de hoogte van de kosten voor de retourzending.
-
Ik heb nog niet alles ontvangen, wanneer ontvang ik de rest?
De status van u bestelling is bij te houden middels de statuspagina. Een link naar de statuspagina heeft u per e-mail ontvangen gelijktijdig bij de ontvangst van uw factuur. Indien u deze link nogmaals wilt ontvangen dan adviseren wij u contact op te nemen via het
contactformulier. Dit graag doen onder vermelding van het ordernummer.
Retourneren en/of annuleren
-
Ik wil een (deel) bestelling naar jullie terugsturen, hoe werkt dit?
Na ontvangst van de door u bestelde producten heeft u ten minste 14 dagen de tijd om zonder opgave van redenen de bestelling te annuleren. Tijdens deze termijn verwachten wij van u dat er zorgvuldig met de producten en de verpakking wordt omgegaan. U dient de producten slechts in die mate uit te pakken of te gebruiken voor zover dit nodig is om te kunnen beoordelen of u de producten wenst te behouden.
Indien u van uw herroepingsrecht gebruik wenst te maken dan verwachten wij van u dat u de geleverde goederen in de originele staat en verpakking terugstuurt naar: Postbus 19, 3214 ZG te Zuidland. Hierbij graag een kopie van de pakbon meesturen. Kosten voor terugzending komen in dit geval voor rekening van de consument. Na een correcte ontvangst van de teruggestuurde goederen zal Studie Bijdehand uiterlijk binnen dertig dagen de geannuleerde goederen indien nodig terugbetalen.
-
Ik wil een bestelling (nog niet geleverd) annuleren, hoe werkt dit?
Indien u een bestelling wilt annuleren en u heeft nog niet betaald dan kan dit via een link onderaan de statuspagina. Indien u al wel heeft betaald kunt u de bestelling annuleren door contact met ons op te nemen via het
contactformulier. Dit graag doen onder vermelding van het ordernummer. Indien u de bestelling al heeft betaald dan zal Studie Bijdehand uiterlijk binnen dertig dagen het door u betaalde bedrag terugstorten op het door u gebruikte rekeningnummer
Suggesties of klachten
-
Waar kan ik een klacht indienen?